Loading...
Error
 

Скачать торрент Lords of the Fallen - Deluxe Edition [1.1.536] (CI Games) (ENG/MULTi12) [P] (Раздача папкой)

Страницы:   Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  След.

 
Автор Сообщение

st1g-210890

post 20-Окт-23 10:40

fraer_ok
Может как выйдет ещё +100500 патчей , если желание появится, то попробую ещё раз установить, а сейчас желания вообще нет. Разработчики каждый день выпускают обновления, задолбется перкачивать.

Magicon

post 20-Окт-23 10:44 (спустя 4 минуты)

Xylometazolin
Хм, ну я тоже не один раз пробовал запускать, но ради интереса вечером попробую раз 10 запустить =)
А так, поиграть и так есть во что, так что можно и подождать патчей

InsaneRamZes

post 20-Окт-23 10:46 (спустя 1 минута)

Раздача обновлена 20.10 в 10:46 МСК.
Игра обновлена до версии 1.1.214 (Build 12488680)
Начиная с версии 1.1.214 игра запускается, но рекомендует обновить версию драйверов на видеокарту до последних.

Обновление отдельно доступно в первом сообщении темы.

Huntex1911

post 20-Окт-23 12:57 (спустя 2 часа 10 минут)

почему вылетает после установки русификатора?

DIss

post 20-Окт-23 13:33 (спустя 36 минут)

вчерашняя версия запускалась , сегодняшняя запускается с крашем

fraer_ok

post 20-Окт-23 14:38 (спустя 1 час 4 минуты)

st1g-210890
Я тоже решил пока НГ+ отложить, хотели усложнить разрабы, но дебильными методами. Костров нет, вещей+1 не падает, качаться дальше невозможно, так как душ падает обычно, а уровень уже 12к стоит, лечилок максимум 9, даже пункт диалога пропал. Завалил 3 боссов, дошёл до всадника, просто урона нет, а танцевать вокруг него 30 минут или парировать не мой стиль. В Буратино в этом плане показатель, там при НГ+ новая ветка развития даже появляется, а при НГ++ ещё одна, и основную игру я прошёл за 40 часов +-, а НГ+ за 13ч. Так что не судьба на секретную концовку выйти.

Magicon

post 20-Окт-23 15:57 (спустя 1 час 19 минут)

fraer_ok
что за буратино?

p.s. Кстати, как и думал, накатил следующий патч, и с первого раза запустилась.
p.s.2 а не, при следующей попытке, только с 4 раза завелась.

prapor001

post 20-Окт-23 16:20 (спустя 22 минуты)

Ц Magicon писал(а):

что за буратино?
Lies of P

Cat

post 21-Окт-23 09:25 (спустя 17 часов)

Уже 1.1.217 выкатили, интересно у них там что - patch everyday?

ZiM4N

post 21-Окт-23 17:34 (спустя 8 часов)

Ц Cat писал(а):

Уже 1.1.217 выкатили
И 1.1.219 в догонку.
Годный патч, улучшает оптмизацию и убирает вылеты.
Скрытый текст
Stability
We fixed a crash that could occur when enemy AIs used their abilities in specific conditions.
Fixed a potential GPU crash caused by the initial cinematic resizing the viewport. Now it fades to black until we resolve the ratio-changing engine hiccups on some GPUs.
v.1.1.219 - Added additional crash information to Sentry logs to help identify source of the issue.
Optimization
We've started a rework on how the animations of complex enemies are calculated to gain additional performance without compromising quality.
Skyrest has undergone further optimization of its walls to improve performance.
Ruiner's totems have been optimized.
Parasites have received an additional optimization pass.
Improvements have been made to shadow cost and overdraw in the Skyrest bridge area.
A slight animation budget optimization has been implemented to ensure that hidden enemies do not blink. Why would they blink? Instead, they will keep their eyes wide open, waiting for the player to appear, allowing for a more effective ambush.
AI
Crossbowmen have undergone additional adjustments to their behavior in order to make them smarter without increasing their difficulty. This should result in a more engaging and balanced gameplay experience when encountering these enemies in the game.
A navmesh in the cistern has been adjusted to assist an invisible archer in targeting the player more efficiently.
The aggro ranges of the Deep Sparrow, Infernal Enchantress, and Mendacious Visage have been revised to prevent them from pursuing players after losing sight.
The Abbess and the Conflagrant Seer will now refrain from using their abilities against the player if the player is not in plain sight.
The worms spawned by the Mendacious Visage can now be dodged more easily.
There was one instance of a Pilgrim at Pilgrim's Perch who could see the player from a very far distance. Now, he will only notice the player when they get closer.
A fix has been implemented for archers to keep the arrow in place while applying vertical offset. This is a visual fix for archers that, when aiming at you from slopes, the arrow was being incorrectly displaced. The most visible impact was on the Holy Archer, particularly in the women's area section.
An update has been made to the "LookAt" behavior for NPCs to prevent neck snapping when the player gets close to them. This improvement aims to create a smoother and more natural interaction between the player and NPCs.
Balancing
The amount of poise damage inflicted by enhanced throwable items has been reduced.
Dev sword won't be ruining your PVP anymore.
Customization
Removed root bone influence from the Stalker's Hunter body and legs to improve the visuals.
The Holy Archer character model has been adjusted. These changes include removing the belt from the torso, shortening the cloth on the head, and modifying CLPs to accommodate these alterations
Swelling on the skirt part of the Marksman Armour has been removed to improve visuals and physics.
Level Design
Fixed an issue where players could interact with a Soulflay Chain from the ground in Skyrest Bridge, bypassing one step of the puzzle.
An invasion area at Pilgrim's Perch could be easily abandoned with a simple jump. To address this exploit, we've added an additional "moth-wall".
Fixed an issue where players could interact with the Soulflay Chain from the ground in the Swamp area. This fix prevents players from bypassing one step of the puzzle.
Lock-on targeting has been re-enabled for ambush enemies in the following areas: Forsaken Fen, Fitzroy's Gorge, Cursed Fief, Redcopse, Sunless Skein, and Manse of the Hallowed Sentinels.
Collisions
Two locations in the Forsaken Fen have been tweaked to prevent creatures from getting stuck under certain combat conditions.
Players can clip through the floor at a specific spot in the refractory of the Manse.
The camera could clip with the statue in the Leprosarium.
Improved the navigation of "drones" in a secret "room" within Bramis Castle.
Added an additional collision box for AIs to prevent them from falling through a hole at the Tower of Penance. Players can still push them through.
Fixed a collision issue in Lower Calrath that could prevent players from stepping on it without using a jump.
Collision fixes and optimization in the area around Lower Calrath's orphanage have been implemented.
Corrected hidden landscape collision on Manse Supply Road to prevent thrown objects from getting stuck.
Players were not dying properly due to the Void volume being too low on Pilgrim's Perch.
A collision issue between a rock and a wooden structure has been fixed to prevent players from getting stuck under certain conditions.
A wrong collision setup that made it difficult to pick up an item in Lower Calrath's Smelter area has been fixed.
A collision bug that occurred on a specific bed at Bramis Castle has been fixed.
Players could get stuck on a collision in the Sunless Skein.
Fixed a hole at Fritzroy's Gorge that could cause players to fall through it.
Fixed a collision on an asset that could cause players to get stuck when rolling in a certain way.
A misplaced collision could cause players to fall through the ground in the tutorial area.
v.1.1.219 - Fixed an issue in the Tower of Penance where a collision would sometimes prevent players from jumping down at a specific spot, under certain conditions, blocking their progression.
Visuals
The LOD (Level of Detail) settings of the Strider have been updated to address an issue where the jewelry would behave unexpectedly when transitioning from LOD1 to LOD0. This update should result in a smoother and more visually consistent experience with the Strider character in the game.
Fixed a torn skirt by resetting the bones to their reference pose. This was discovered while cleaning her abp for optimization.
Fixed some ground artifacts in the Forsaken Fen.
Gameplay
Fixed controller vibration and camera shake from some level elements that ignored if the player turned that option off in the menu.
In Light we Walk.

v.1.1.219 - Minor Update
Made minor adjustments to the Sentry tool to enhance the crash reports when players decide to send the bug report. These adjustments allow us to gather more detailed information about the crash, aiding in diagnosing and resolving specific hardware issues more effectively. Additionally, we've removed a collision in the Tower of Penance that could block progression under certain conditions.

saw 4

post 21-Окт-23 20:07 (спустя 2 часа 32 минуты)

Есть у кого сейвы после открытия ворот с зимней локацией? https://www.youtube.com/watch?v=a0Z3ItZMjds&t=12057s

zobo

post 22-Окт-23 01:37 (спустя 5 часов)

Ц ZiM4N писал(а):

убирает вылеты
Ни разу игра не вылетала, единственное что мешает это когда при беге или перекатах падает фпс, мониторил в этот момент просто падает нагрузка на гпу, лечится перезаходом.
Но патч интересный, может быть пофиксили о чём я написал, было бы неплохо.

Zapadlo

post 22-Окт-23 10:33 (спустя 8 часов)

saw 4
если ты про место где открываешь дверь с колоколом перед Kinrangr Guardian Folard то у меня как раз на этом месте,
Spurned Progeny не убит

saw 4

post 22-Окт-23 16:15 (спустя 5 часов)

Zapadlo
я разобрался, открыл ворота....

219 обновабудет?

ZiM4N

post 22-Окт-23 18:11 (спустя 1 час 55 минут)

Обновление 1.1.219
Скриншоты
pic pic pic

ADrus

post 22-Окт-23 19:05 (спустя 54 минуты)

Ну игру прошел... на 1 раз... это не элден/соус.

Adsumus

post 22-Окт-23 21:24 (спустя 2 часа 19 минут)

Ц ZiM4N писал(а):

Обновление 1.1.219
Оно кумулятивное или нужна 1.1.217?

AVLANO

post 23-Окт-23 00:13 (спустя 2 часа 48 минут)

Adsumus нет не надо все работает,сохранки видит.

zlukach

post 23-Окт-23 12:01 (спустя 11 часов)

Устанавливал на v1.1.219

Lords.of.the.Fallen.v1.1.224-Update (Smaller)

https://qiwi.gg/file/2QbX6345-Lords

1. разархивировать
2. скопируйте все файлы из папки обновлений в папку с игрой.
3. Запустите _Lords.of.the.Fallen.v1.1.224.bat из папки с игрой.

Lords of the Fallen (2023) "Обновление v1.1.219 найдёте на playground

Adsumus

post 23-Окт-23 14:31 (спустя 2 часа 29 минут)

Ц zlukach писал(а):

Обновление v1.1.219 найдёте на playground
Зачем его искать на пг, когда оно двумя постами выше лежит?

Текущее время: 11-Май 19:40

Часовой пояс: GMT + 3



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы