Loading...
Error
 

Скачать торрент Flotsam (Pajama Llama Games) (v4.0e2) (RUS|ENG|MULTI) [Early Access | L]

 
Автор Сообщение

denius4

post 29-Апр-21 15:49

Flotsam

pic
Год выпуска: 2019
Жанр: Инди, Симуляторы, Стратегии
Разработчик: Pajama Llama Games
Издатель: Pajama Llama Games
Платформа: РС
Версия: v4.0e2
Тип издания: Early Access |Лицензия
Язык интерфейса: русский,английский,французский,итальянский,немецкий,испанский,нидерландский,японский,корейский,бр. португальский,китайский (упр.),китайский(трад.)
Язык озвучки: отсутствует
Таблэтка: Не требуется

Системные требования:
МИНИМАЛЬНЫЕ:
ОС: Windows 7 SP1+
Процессор: Intel Core i5 or equivalent
Оперативная память: 8 GB ОЗУ
Видеокарта: NVIDIA GeForce GTX 650 or equivalent
Место на диске: 900 MB

Описание: Мусорный градостроительный симулятор!
Красивый, но невероятно опасный окружающий мир.Выжить здесь не так-то просто, ведь ваш городок может в любой момент пойти ко дну, а его жители постоянно рискуют угодить на обед к хищным морским обитателям. Хотите удержаться на плаву? Тогда учитесь добывать пищу и пресную воду, а также вылавливать мусор.
К счастью, вокруг полным-полно обломков и самого разного хлама, который можно переработать и снова пустить в дело.
Из плавающих в океане отходов и деревянных досок ваши умелые подопечные смогут строить лодки и различные сооружения для того, чтобы собирать дождевую воду, охотиться и доставать мусор с самого дна.
Дополнительная информация:
Игра требует значительно меньше ресурсов чем заявлено на оф сайте.Там так же не учтено что она имеет размер не 600 Мб а весь гигабайт."
Порядок установки
Запустить Flotsam.exe
Играть
Скриншоты

Flotsam v4.0e2.torrent
Трекер: Зарегистрирован

magnet ссылка

 


Скачать .torrent

31 KB

Статус: проверено (by Арт33 в 29-Апр-21 19:53)
Зарегистрирован: 29-Апр-21 15:49
Скачан: 113 раз
Размер: 908 MB | 
Поблагодарили:
Скачать Flotsam (Pajama Llama Games) (v4.0e2) (RUS|ENG|MULTI) [Early Access | L] торрент
 


Похожие раздачи

denius4

post 29-Апр-21 16:36 (спустя 47 минут)

Изменений от версии 3.7 дохрена.
Change Notes
New Energy System
Energy buildings can now be connected to energy grids.
* Buildings that require energy will draw energy from their connected energy grid.
* If an energy grid becomes overloaded, connected buildings will work at reduced efficiency.
Certain buildings now require energy, instead of fuel
* Town Engine
* Research Station
* Desalinator
* Food Truck
The townheart starts with a crank to produce energy which prevents players getting stuck when they didn't build an energy related building.
Added an energy overlay that shows the energy consumption, production or storage of energy related buildings.
Removed old fuel import system and replaced it with the fuel being part of the production recipe.
Added a method to link energy grids together using click and drag energy wires.

Town Weight
Your town now has a weight, which will affect the energy cost of town movement.
* The town weight is calculated by the total accumulation of all resource weights in construction costs, inventory and in storage.
There are currently 6 different weight tiers:
* Very Light: 0kg - 400kg
* Light: 400kg - 800kg - Movement cost increased by 50%
* Medium: 800kg - 1200kg - Movement cost increased by 120%
* Heavy 1200kg - 1600kg - Movement cost increased by 230%
* Very Heavy: 1600kg - 2000kg - Movement cost increased by 400%
* Overloaded: 2000kg+ - Movement cost increased by 600%

Slottable Items
Certain buildings can now slot items in them as an upgrade.
* A generator can be slotted in workshops to remove the need for a drifter. Workshops with a Generator will need to be connected to an energy grid.
* Batteries can be slotted in the Battery Holder to increase their energy storage.

New Buildings
Battery Holder: A holder where adding batteries will increase energy storage.
Wood-Powered Generator: This building can burn wood to generate energy.
Oil-Powered Generator: This building can burn oil to generate energy.
Energy Pole: A building that is used to connect buildings to the energy grid.
Solar Panel: Generates energy from solar power.
Electro Crafter: Turns Electric Scrap into various electric items.

New Items
Battery: Used for energy storage. Can be slotted in a Battery Holder
Generator: Used to upgrade a workshop to no longer require a drifter. Can be slotted in any workshop.
Solar Panel: Used to generate energy from solar power.
Electric Scrap: Can be made into energy related items.
Temporarily removed Books.

New Landmarks
Polluted Woods
Car Battery Island

Pacing Rebalance
The research station comes into play much faster now, with many buildings being behind research.
The research station no longer requires books. Instead, it requires plastic buoyants and energy.
Dried wood can now be found more frequently on a new landmark: The Polluted Woods.
Wood drying has been slowed down.
Reduced Metal Scrap cost for Metal Plates.
Increased amount of landmarks containing Metal Scrap.
Overhauled each building's cost to take weight, time and energy in regard.

Render Pipeline Update
Updated the render pipeline to the Unity Universal Render Pipeline.
Reworked all shaders to increase overall performance and visuals.
Reworked the ocean shader.
Shadows can now be cast on the water.
Reworked the underwater world, as you can now see it better.

Animations
Added Manual-Powered Generator animation.
Added Ropecrafter animation.
Added Plastic Recycler animation.
Added Reroll animations for the crew selection screen.
Added Wood-Powered Generator building animation.
Added Oil-Powered Generator building animation.

Misc.
Seagulls will now be scouted by drifters.
Added LODs for walkways.
Added LODs for flotsam.
Changed names and descriptions for various buildings.

Fixes
Fixed an issue where the fog of war would not go away around the town when moving to the outer edges of the map.
Fixed an issue where loading a save would make the day / night visuals appear out of sync.
Fixed an issue where a drifter would get stuck on a mooring point after moving the town.
Fixed an issue where the boat panel would sometimes show the wrong captain on a boat.
Fixed an issue where a boat would get stuck at the wrong mooring point after moving the town.
Fixed an issue where a drifter would not eat or drink if the game was saved in the night.

Behind the Scenes
Added a landmark generator to improve our workflow for the landmarks.
Версии выходят достаточно редко.И планы у них наполеоновские.

Арт33

post 29-Апр-21 18:18 (спустя 1 час 41 минута)

Стандартное название темы: Английское (Издатель) (Язык игры) [Тип издания (L - Лицензия, P - Пиратка)] (по желанию указать автора/ов таблетки, версию игры)

Тип издания: Пиратка | Early Access

Текущее время: 06-Май 19:17

Часовой пояс: GMT + 3



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы